Thesis hardcover, Book Binding, Document printing. Get it done fast at Mutiara Digital.. http://www.mdprima.com.my 0355233326 0122005681
Tudung Untuk Professionals, Pashmina Cotton Chiffon Online

Wednesday, March 16, 2011

Ingin Menikmati Beriani Johor Lazat di Tingkat Empat Suria KLCC?

Delicious Nasi Beriani Johor ( Malay biryani) sekarang dibawa ke tempat makan food-court tingkat empat Suria KLCC. Hidangan Nasi beriani resepi Johor ini melengkapkan lagi juadah di Suria KLCC tingkat empat ini, bersama makanan lain yang sedia ada saperti Masakan Kelantan, Masakan Terengganu, Masakan Perak, Masakan Kedah, masakan Cina, masakan barat dan sebagainya.




Di Tingkat 4 Suria KLCC ini juga terdapat terdapat Petronas Petrosains, tempat lawatan sambil belajar yang popular. Di Petrosains terdapat berbagai2 pamiran yang amat menarik saperti binatang purba dinosaur, keadaan geologi bumi dan segala yang berkaitan dengan asal-usul minyak.


Nasi Beriani Johor dari JM Bariani House ini terletak di kanan & hadapan jika datang berjalan dari lifts atau dari Petrosains. Ia nya senang dicari, berpandukan tiang 'checkered' berwarna merah oren boleh dilihat dari jauh lagi. Walaupun tempat hidangan itu sedikit kecil, tetapi boleh menghidangkan beratus2 pinggan nasi beriani, dan dipesan melalui kaunter juruwang di tepi tiang.





Tempat makan Suria KLCC (Food court) ini sememangnya popular dikalangan pekerja2 di pejabat2 pengcakar langit KLCC ini. Tempatnya bersih, teratur, kemas dengan sistem keselamatan yang baik.

Menu Nasi Beriani Johor di Suria-KLCC ini sememangnya lazat, dan di puji sedap oleh pelanggan2 JM. Malah mereka yang merasainya untuk kali pertama, memuji betapa sedapnya dan hairan bahawa ada resepi Melayu yang disukai oleh pengunjung2 dari luar negara.

Antara menu yang terdapat di KLCC Suria ini adalah Nasi Beriani Ayam, Nasi Beriani Kambing, Nasi beriani daging, Nasi beriani ayam goreng berempah, nasi beriani ayam masak merah dan minuman Sirap Bandung Soda.

Jika anda ke KLCC atau membuat lawatan ke Suria KLCC, sila berkunjung ke Food court tingkat empat ini untuk menikmati nasi beriani yang terlaris di pasaran Selangor dan Kuala Lumpur.

Untuk katering, sila berhubung 0122005681 atau email jmboulevardpuchong@gmail.com

Untuk keterangan lanjut tentang JM Suria KLCC, sila berhubung saperti berikut:
0122005681 (Rahim), 0166865140 (Akli) atau tel: 03 80767269
email: jmboulevardpuchong@gmail.com http://berianipuchong.blogspot.com


Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!
SEO Services

No comments:

Post a Comment